donderdag 7 juni 2012

greedy

                                           Ik was gulzig bij het openen van een groot pak dat de postbode me bracht... Ik heb de retrobehangpapierverpakking eraf gescheurd, de 36 lagen beschermend krantenpapier vlogen in het rond en het mooie rode zijdepapier is er ook aangegaan




                                           Ik deed vorige maand een ruil met Iris van 'enigheid' en had nooit kunnen denken dat ik zo een prachtig kunstwerk mocht ontvangen


                                           
                                           Deze mooie prachtige lomo foto nog mooi ingekaderd en al. Neem eens een kijkje op haar blog om nog meer kunstwerken van haar te zien het is echt de moeite! Ik ben in ieder geval heel fier ik dit mandarijntje in mijn living mag hangen, op een ereplaatsje


Dank u wel lieve Iris om jouw kunst met mij te delen


8 opmerkingen:

  1. Fijn post te krijgen als er dit in zit :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s. haha, het zijn inderdaad Bossche Bollen. Lekker hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitpakken is toch altijd het leukste van een pakje?! (afgezien van de inhoud natuurlijk) Dat moet enthousiast open gescheurd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he een pakje krijgen! veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zal het mandarijntje blij zijn dat die in je living mag hangen op een ere plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo blij bent!! Maar ik heb pas een écht kunstwerkje van jou gekregen in ruil. Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik hem het beste kan ophangen. In een lijstje of in een borduurring.. Hij komt zeker op mijn blog hoor, als hij hangt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik zie nu pas je reactie op mijn blog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen