zondag 1 april 2012

today at the flea market


                                            Look what a treasure!! ink ink ink and a lot of thumb tacks


                                                      Where is the rain?

 
                                            Some old family pictures, I love these!



                                                      And finally I have found one! yeah
                                                      I can't wait to order some film

                                                      For those people who like tho win something, look at my give away.

For more vintage look at her library adventures

7 opmerkingen:

  1. OOooh wat een mooie vondsten!! Die regenkapjes zitten in heerlijke doosjes! :) Zijn er verschillende dessins van de kapjes??
    Ik heb zo'n soortgelijke polaroid, maar ik heb helemaal geen idee of ie het nog doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vondsten! Gefeliciteerd en veel plezier met je camera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie vondsten!! De inkt, de camera en die kapjes zeg!! Daar ben ik ook zot van!
    Ik deed vandaag de eerste buitenr-rommelmarkt van het jaar, kijk alweer uit naar wat er dit jaar allemaal te vinden zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw! Zoveel mooie dingen gevonden.
    Zo'n oude polaroid zou ik ook wel willen 'vinden'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon hard genoeg willen en visualiseren en dan lukt het!! echt!!

      Verwijderen
  5. Supervondsten! Ik ben ook benieuwd wat voor kapjes er in die doosjes zitten!

    BeantwoordenVerwijderen