donderdag 14 maart 2013

game vervolg

De tweede foto. Ik denk eigenlijk wel dat het een moeilijke is, het is niet iets wat je alle dagen gebruikt, de meesten onder jullie hebben dit zelfs nog nooit vastgehad denk ik.. In ieder geval, iedereen heeft weer kans om mee te doen, ook de deelnemers van gisteren.
Ik moet idd soms lachen met de antwoorden maar dat is natuurlijk omdat ik weet wat het wel is en jullie nog niet.

De inzet wordt verhoogd, met een setje kaarten en dus het gehaakte lenteslingertje

 veel succes




 Bij maaks-els kan je zomaar iets winnen!!! en ook bij crea-t-las!!!

18 opmerkingen:

  1. Zo'n haakje die op een spin zit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo ding waar je bagage mee vast kan zetten bedoel ik

      Verwijderen
  2. Tja...het is een handvat ergens van...lijkt een beetje op het handvat van een frituurmandje ofzo...maar dan wat ouder.

    Erg leuk weer! Enne...helaas woon ik helemaal in het noorden van Nederland...anders kwam ik echt met liefde een pakketje bij je langs brengen ;o)
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je woont dicht bij EMMELloord toch?! Hihi, las ergens anders dat Emmel nog nooit van de plaats gehoord had.

      Verwijderen
    2. Ja klopt! Dicht bij EMMELoord...haha. Grappig, had ik nog niet bedacht!

      Verwijderen
  3. Iets van aan een oude kachel ofzo... heb echt geen idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Potverdikkie! Ik zie dat het van hout is, ja hè maar wat, geen loopstok nee, geen paraplu.............euh...... Een mattenklopper is het vast ook niet, heeft toch niet zo'n boog, het is zeker ook geen kledinghanger?..... Ik ga mijn kop er nog eens over breken denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het op een muizenklem lijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een rol!
    Om inkt mee uit te rollen op een glasplaat als je lino's gaat afdrukken.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het misschien een schotse rok speld?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht aan een rasp, plat zeefje, waar je krijt of verf kan door spatten...De foto van vandaag is het handvat, die van gisteren is de draad die samen werd gedraaid, ben ik juist???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dju é, voor de tweede dag op rij kan ik geen antwoord verzinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat Carla gelijk heeft. Een verf/inkt roller die bij lino afdrukken gebruikt wordt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen