dinsdag 14 mei 2013

schetsboekje








Ik ben dol op lege schetsboekjes....

16 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op gestaag gevulde boekjes... :-) Tenminste als er zulke mooie schetsen in staan! Mooi hoor...

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze alle 6 heel erg mooi maar nr4 die sprint er enorm uit! Waarom? Mijn droomhuis heeft zo'n 'porch' ik ben daar gewoon zot van! Ik zou al alleen verhuizen naar amerika omdat ze daar dat heel vaak doen aan hun huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schetsen! Op de één of andere manier verschijnen uw berichten niet in mijn blogrol. Vreemd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn weer hele mooie tekeningen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch goed zeg!! Je maakt steeds zulke mooie dingen! :) Ik zou ook best zo'n huis willen hebben als schets vier...*droom droom*. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou zullen ze niet lang leeg zijn. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schetsen is gewoon beginnen hé...
    Ik bewonder je talent, echt waar. Eigenlijk nog meer je lef om het gewoon te doen. T zijn pareltjes.
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik op de schetsjes die jij er dan intekent. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lege boekjes blijven gelukkig niet heeeeeeel lang leeg hihihi
    Prachtig meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ik ben wel benieuwd hoe je ons huis zou tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, ik nog eens van plan een leeg boekje rond te sturen aan personen die het leuk vinden de pagina's vol te 'kladderen'....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Wat een mooie tekeningen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooooooi ik ben dol op pentekeningen!!!
    Wauw echt superbe!!!!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. love to look inside your sketchbooks!

    BeantwoordenVerwijderen