zondag 21 juli 2013

het kan niet beter

Ik vind dit heerlijke temperaturen... voor velen is het de warm dus op de rommelmarkt was er niet zo heel veel volk (of zat iedereen naar onze nieuwe koning te kijken?)
In ieder geval ik heb dubbel genoten, we hebben zelfs 2 rommelmarkten bezocht, een grote in Diest en een kleine, gezellige in Schoonderbuken. De gevonden schatten toon ik later

Want in de late namiddag ben ik op de luie tuinzetel gaan liggen met een goed boek



 Is het voor jullie 'te' warm?



5 opmerkingen:

  1. Heerlijk!! En deze temperatuur is een goed excuus om veel ijsjes te eten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook heerlijk! Mits je niet teveel moet doen :) benieuwd naar je schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet het, ik mag niet klagen, zeker niet na die eeuwigdurende winter, maar voor mij is het toch 'ietsje' té warm ja! ;-)
    Hé, kom gerust langs wanneer je nog eens in Diest bent hé... of wanneer je zin hebt!

    BeantwoordenVerwijderen