dinsdag 14 juli 2015

rollebollen

Ik heb hier een gelukkig beestje. Gisteren zijn we voor het eerst los gaan wandelen in het bos. Ik wist dat het ging lukken omdat ze mij in huis ook altijd en overal volgt. Haar baasjes hadden gevraagd om ze los te laten wandelen (in de natuur) maar ik moest eerst zeker zijn dat ze in mijn buurt zou blijven. Amai wat luistert die goed. Zalig

Hier is ze niet dood maar aan het rollebollen, zou ze op haar gemak zijn bij mij?





Een klein beetje kleur in m'n schetsboek


Wie heeft er al een schetsje gemaakt?

5 opmerkingen:

  1. Wat een schat!! Kijk haar eens genieten! En wat goed dat je haar los kunt laten!
    Heb je haar al geschetst?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat lief bolleke daar toch liggen ! Een hondsleven, zeggen ze dan...
    De schets rechtsboven... smelt... schoon !!! (en nee juf Ellen, ik beken, ik heb niet geschetst... plankenkoorts, faalangst, noem het hoe ge het wilt noemen...)

    BeantwoordenVerwijderen