zondag 12 juli 2015

schetsboek

Waar het hart van overloopt…. ik heb zoveel te vertellen over Lucky dat prachtdier dat nu bij mij is maar ik ga mij een beetje inhouden want anders staat hier elke dag een foto van haar en daar hebben jullie vast niet veel aan.

Wat ik deze vakantie wel ga proberen doen is zogoed als dagelijks een foto te plaatsen uit mijn schetsboekje. Het molenskine boekje dat ik van een vriendin kreeg is ideaal om regelmatig een klein tekeningetje in te maken. Zomaar iets, niets speciaals, soms lukt het beter dan de andere keer maar kga alles laten zien ook de mislukte.




6 opmerkingen:

  1. Handig zo'n tekenboekje. Ik ben benieuwd naar de foto's. En er mag best een foto van de hond langskomen hoor. Of een tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat ik uw tekentalent had... Zucht..
    Dit gezegd zijnde, hou u nie in, laat Lucky ook maar elke dag komen goeiendag zeggen op uwe blog !!! Er zijn hier veel dierenliefhebbers zunne !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me nu zo fijn om te doen: elke dag iets tekenen... Dus laat maar zien! Ik kijk er graag naar. En misschien ga ik dan eens de moed hebben om zelf ook te beginnen schetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kon ik dit maar... Prachtig.
    Elke dag een foto van Lucky mag best hoor! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. google translate made a horrible job, but if i got it right you will show more of your sketchbook! If so I am looking forward to it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd naar wat je ons gaat tonen de komende weken :)

    BeantwoordenVerwijderen