dinsdag 22 mei 2012

happy mail all on one day


                                           Gisteren was het happy mail day. Omdat de postbode vorige week niet veel zin had om te werken kreeg ik nu alles ineens:-)


                                           Een drieluikpakketje van Thea met allemaal leuke retrospulletjes. Kijk die speldjes en de oude kaartjes en de labeltjes en een stempel voor mijn collectie. Voor wat werden die pins eigenlijk vroeger gebruikt? Om op te spelden op....?

Ik kreeg al dit leuks in ruil voor haar geborduurde kindjes;-)








...

Door manon werd ik verwend met een heel mooi afgewerkt zelfgemaakt sjaaltje, een armband van stoffileut die mij perfect past, 'afrikanenzaadjes' die ik dit weekend ga zaaien en heel veel leuke kaartjes








                                            maar met dit kunstwerkje ben ik wel zeer vereerd!! Door Manon gemaakt, 20 jaar geleden en ik mag deze schat bewaren, zalig he!!
Dank je wel lieve manon, ik ben ook blij dat jij de borduurwerkjes van je kinderen je leven lang gaat koesteren:-)





...



                                           En dan had ik nog maar net een leuk swapje gedaan met bien en dan win ik ook nog haar give-away!! Heel schattig ingepakt allemaal. Dank u Bien!!






...


                                           Helemaal uit signapore komt dit memoboekje




Ik weet het, ik ben een 'gelukzak':-))))



7 opmerkingen:

  1. Jou dag kan toch gewoon niet meer stuk? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mor zie nu toch, you lucky bastard!!!
    geniet ervan!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, 't zal nog niet dat gij een gelukzak bent!! Superleuke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk; dat is nou leuk; 4 x wow!
    (doe mij dat ook maar;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Denk dat de postbode scheef liep!!!
    Blij dat het is aangekomen , en fijn dat je er blij mee bent!!
    Wat een verwennerij zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Emmel,

    Gelukkig heb je het toch ontvangen, zeker via een omweg gekomen;)
    Ik ben blij dat je leuk vind.

    Trouwens, jij wordt lekker verwend zeg maar goed... jij weet anderen ook goed te verwennen met een mooi stukje werk!!!

    Lieve groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen