donderdag 31 mei 2012

mail x 3








                                                       Yesterday was mail-day. This nice package I received from Ester, cathair in my eye. Last month we did a swap. Dank je live esther want ten speldenkussentje had ik nog niet!!


...






                                                          All the way from Australia I got these pencils. What a treasure for me!!















                                                       Some of you will recognize her beautiful handwriting. This great parcel I got from floddertje. Magic how she can choose the perfect things for me. Dank je flaurette, ik geniet!! Na de examens schrijf ik je een briefje terug

3 opmerkingen:

  1. jee de postbode heeft het maar druk met jou ;)
    Wat een prachtige dingen weer!!
    (dat poezen beursje heb ik ook!)(of eigenlijk is tie van fay haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh die potloden zouden voor mij ook een echte schat zijn!
    Jaja Flaurette, super hé dat handschrift, ik zag het ook in mijn brievenbus belanden en dan weet je meteen van wie je post hebt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die post had ik nog niet gezien! ik ben heel blij dat je mijn brief leuk vond! tot heel snel!

    BeantwoordenVerwijderen