zaterdag 29 december 2012

ontdekking

Ik ging vandaag dus naar Leuven om de schilderijtjes van 'kunst in huis' te ruilen. Daar aangekomen en toch vrij makkelijk parkeerplaats gevonden (voor de deur) blijkt dat ze uitzonderlijk met deze feestperiode gesloten zijn. Ik was toch wel 2 minuten niet zo goed gezind. Maar de bib was wel open en daar in Leuven is dat net een snoepjeswinkel dus ik was al snel weer vrolijk.

He? ze geven hier boeken weg?? Er stonden daar een aantal tafels bedekt met oude boeken, tijdschriften en andere oude papierwaren. Neem mij mee stond er. Het werd niet georganiseerd door de bib maar door vrijwilligers die een weggeefwinkel hebben in leuven. Kijk hier maar eens.


Ik vond natuurlijk allerlei spulletjes 








ook nog nieuwe gewatteerde enveloppen (ideaal om give-aways en swapjes in te versturen), 2 kunstboeken, fotopapier, mapjes.

leuk he, dit initiatief...had iemand hier al van gehoord?

8 opmerkingen:

  1. Hier in amersfoort hebben ze ook een weggeef winkel. Ik ben er dol op! Ik breng mijn oude spullen erheen en neem vaak boeken mee terug. Super! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful concept! Wish you the best for 2013!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Dat is leuk zeg. Jammer dat Leuven voor mij zo ver is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat is interessant. Dat kende ik nog niet een weggeefwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk initiatief! Hier word je toch blij van. Was je gelukkig toch niet voor niets geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is heel erg leuk zo en je hebt leuke spulletjes mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, dat kende ik nog niet (en heb er toch 5 jaar gestudeerd), maar leuke vondst en goede vangst van je!

    BeantwoordenVerwijderen