maandag 14 oktober 2013

plantjes

Als ik het hier zo lees zat bijna iedereen van jullie gisteren gezellig binnen te freubelen. Wij hebben het slechte weer getrotseerd want onze lege tuin moet voorzien worden van nieuwe planten.
Hup naar Genker plantencentrum, amai wat een keuze...ik was daar nog nooit geweest







Ik heb heel veel gekozen, ik wil een tuintje met veel groen en af en toe wat blauw en wit. Toch zijn we maar met 1 soort plant naar huis gegaan. 45 potjes gras (zo 3 karretjes) en de auto zat vol. Snel weer tijd zoeken om nog een vracht groen te gaan halen




Deze lege tuin zal hopelijk na de herfstvakantie wat groener zien, groene vingers zijn altijd welkom;-)

3 opmerkingen:

  1. Veel succes en plezier :-)
    De onze raakt nog niet helemaal op orde dus heb mijn groene vingers zelf nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plantjes kiezen is altijd leuk. Ze planten in de regen wat minder. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, al die plantjes! Komt vat helemaal goed tijdens de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen