zondag 13 oktober 2013

post dus

Ik deed een swapje met Maaksels van CarlaK, ik stuurde enkele getekende buttons en kreeg een op mijn lijf geschreven pakje terug. Een tekenjuf heeft nooit genoeg pennenzakken. Deze is dus al in gebruik! Grappig is dat ik hierop al reageerde op haar blog zonder te weten dat die voor mij zou zijn



Ik wil nog wel swappen hoor, als ik zo'n mooie dingen krijg;-)

...

En dan nu de HAS georganiseerd door dreamstuff, ik kreeg een heel grote gevulde doos van Mirichou.



stempel en inkt: helemaal top!






helemaal verliefd op dat gehaakt herfsteikeltje



je moet eens op Myriam haar blog gaan kijken, dan zie je nog meer van deze papierkunst, alles is tot in detail afgewerkt, zo netjes




grappig boek:




en zo'n boek wilde ik al lang, binnenkort krijgen jullie hier nog wel doodels uit te zien


                                          



het is superleuk om zo'n verrassingspakje te krijgen, alles in de kleuren die ik graag zie en spulletjes waar ik blij mee ben. Myriam heeft echt met gevoel gezocht naar deze Handmade Autumn Swap.
Ik doe volgend jaar zeker weer mee.

Zelf stuurde ik dit, en hoewel ik er toch wel veel tijd in gestoken heb, heb ik het gevoel dat dit niet in evenwicht is dus stuur ik haar binnenkort nog iets op

4 opmerkingen:

  1. oh! the duck fabric of the pouch! I had a curtain as a child with the same fabric, only in blue :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al dat een pennenzakje wel welkom zou zijn ;-), ik vind jouw buttons minstens zo mooi hoor !
    Heb je toevallig het nieuwe adres van Wide-eyed -tree?
    Ik heb nog een restje van die stof en zou haar dat graag opsturen.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen