dinsdag 11 maart 2014

het mooiste boek

Mijn lieveling…als kunstenaar toch, het was op het nieuws, jaren geleden toen ik de man met het groene gezicht voor het eerst zag. Ik was nog aan mijn vader gaan vragen of hij niet wilde investeren in kunst….:-). Ik wist toen nog niet dat 'Michael Borremans' al het een en ander verwezenlijkt had en al helemaal niet wat de prijs was van een werk van hem.

Ik ben naar enkele van zijn tentoonstellingen geweest…ik blijf verliefd (op zijn werken). In Hasselt heb ik de Gentse kunstenaar ontmoet, een babbeltje gedaan, hij heeft een tekening gemaakt in mijn schetsboek…ik kreeg een visitekaartje, 'k mag eens langsgaan in zijn atelier (maar dat durf ik niet)

Nu wacht ik tot de drukte in de Bozar voorbij is en dan ga ik kijken naar zijn overzichtstentoonstelling. De catalogus kocht ik al, en ik geniet van zijn subliem werk.

Kijk maar even mee



















Hier zijn vast nog fans, niet?

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi, ik kende hem nog niet. Toch maar eens zien of ik meer van hem kan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Subliem !
    (schraap al je lef bij elkaar en bezoek de zijn atelier!)

    BeantwoordenVerwijderen