woensdag 6 februari 2013

15 februari

NAAIKRANSJE,

Volgende week heb ik vakantie en het gaat er eindelijk van komen...een naaikransje in Belgisch-Limburg. We komen met enkele creatievelingen samen om wat te spelen met de naaimachine, bollekes wol, haaknaalden, priemen. Er zijn geen deskundigen aanwezig dus het iets gewoon voor de gezelligheid in onze living.
Wat breng je mee...je eigen materiaal en verder en je gewone zelf.
Waar kom je naartoe... Herk-de-Stad dat ligt tussen Diest en Hasselt
Wanneer...vrijdag 15 februari rond half 2
Wie... 'ook' voor diegenen die twijfelen en denken dat ze nog niets kunnen. En jij die misschien graag je tips deelt met anderen.

Meer info: mail even naar 'emmelluna@hotmail.com'
Voor alle duidelijk...geen toegangsprijs,  het is niet commercieel enkel vriendschappelijk


en de mannen, die mogen gaan vissen;-)

6 opmerkingen:

  1. Klinkt heel gezellig...helaas voor mij véél te ver weg...meer dan 3 uur rijden...slik.

    Ik lees graag het verslag naderhand :o)

    Succes! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dan kan ik niet, ben in de vakantie even er tussen uit. Spijtig, het is vlakbij de deur.
    Maar ik zit ook wel al bij de naaiclub van de Knappe Knoopjes in Hasselt en Genk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n clubje! Heel veel plezier samen! Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen