zondag 24 februari 2013

geslaagd



Een productieve dag met resultaat. Ik heb ondertussen ontdekt dat je gewoon handig en geduldig moet zijn om te kunnen stikken. Dit zakje is min of meer een eigen ontwerp, haha pretentieus he, khad gewoon geen patroon en ben beginnen knippen en puzzelen. Nu moet ik nog een oplossing vinden voor de riem want de stof is op.




De cupcakes met koffiesmaak zijn vandaag ook gelukt alleen de topping is was slap uitgevallen maar heerlijk van smaak.

En voor nu....lezen en straks de naaispulletjes opruimen (wat een rommel zeg, voor 1 zakje)

8 opmerkingen:

  1. Ik heb dat stofje ook
    Schoon he
    Ik heb er al zakdoekdooshoes van gemaakt en jurkjes voor tantehildepop
    Maar ik heb nog joepie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je de drempel van het stikken overbent. Het resultaat ziet er heel mooi uit, en dat stofje is echt fantastisch!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten meis .... een hele geslaagde dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof tasje! Die cupcakes zien er ook lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je bent goed bezig! Gave tassen heb je gemaakt. En met van die mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tas in een mooi stofje. En die cupcakes, ook geslaagd en zien er heeeeerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zakje ziet er heel mooi uit! en de cupcakes zien er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt en zo'n vrolijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen