zaterdag 23 februari 2013

smakelijk



Nee nee niet door mij gemaakt!!! Ik mocht proeven:-)

10 opmerkingen:

  1. Oesje! Maar dat natuurlijk niets aan de smaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets te dun beslag????
    Als het maar smaakte
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een cupcake-pan kan dit verhelpen. Je kan de papiertjes dan in de cupcakehouder leggen en je deeg kan niet uitlopen. Je kan ze o.a. bij de Hema kopen.

    Maar deze kunnen ook lekker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoiets zou mij wel kunnen voorvallen... en dan alles lekker opeten MMMMmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het nog wel iets hebben zo, lekker kunstig, past toch prima bij jou? En het proeven zal wel lekker geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit beslag wilde gewoon cake worden in plaats van cupcake... Daar proef je niks van. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoehaha dat ziet er echt te grappig ui!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu kan je zonder schaamte zeggen: 'Ik hou het maar bij eentje vandaag!'

    BeantwoordenVerwijderen