woensdag 6 februari 2013

looking for


Op zoek naar inspiratie kleur ik maar een beetje, zo zonder nadenken en hopend dat het vanzelf komt



Looking for inspiration I just color a bit without thinking and hoping that it comes naturally

...

Ik ga dit weekend Gent nog eens bezoeken. Het gaat heel koud zijn dus ik zal me regelmatig moeten gaan opwarmen met warme choco en koffietjes.
Hebben jullie nog tips waar het heel gezellig is en wat ik zeker eens moet gaan bezoeken?
De beste tip (dus diegene waar het gezelligvertoeven is) die stuur ik iets op... een aquatekening ofzo

2 opmerkingen:

  1. Hè bah, wat vervelend dat je jezelf moet opwarmen met overheerlijke choco en koffietjes! ;) Helaas geen Gent tips maar ik wens je wel alvast veel plezier! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef ooit een stukje over Gent (http://karenvandelaer.blogspot.be/2011/02/dit-was-gent.html)
    hier vind je ook veel links terug van andere bloggers! :)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen