zondag 17 februari 2013

in between

Eerst laat je de jong gasten schuren met een machine, die doen dat graag en ik niet.
Dan nemen men wat verf en een rolletje...en toveren zo de ultra lelijke kleur die de vorige eigenaars kozen weg.



Op enkele uurtjes ziet de living er veel frisser uit
                                    
                                                          voor


                                                            na






Vandaag de tweede laag en vanavond een stukje behang. Het is eigenlijk heel leuk om te doen. (en ik zag er zo tegenop)

13 opmerkingen:

  1. Ola, jij bent ook aan het renoveren/opfrissen. Leuk hoor, aan schilderen zijn wij nog niet toe. Jammer want ik doe dat wel graag.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super resultaat, ja wat sommige mensen qua kleur soms in hun hoofd halen je kunt het niet voor mogelijk houden :)
    nog een fijne zondag
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goe bezig!
    lonkt inderdaad de lente binne in je huisje!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh plezant, en lekker fris kleurtje! Goed dat je daar wat op je manschappen kan rekenen voor de minder fijne klusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik ben nog aan het recupereren van gisteren te behangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil, mooie kleur is het nu!!! Hier zijn we ook aan renovatie toe, ik ben nog niet uit over de nieuwe kleur op de wand, lastig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een half jaar nagedacht over de kleur, ik ging van turkoois naar oker naar dit.

      Verwijderen
  7. wat een mooie kleur en het ziet er zoooo gezellig uit!groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dit soort verfklussen is wel veel werk maar dan heb je ook meteen een hele verandering. Het ziet er mooi uit, leuke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen