vrijdag 15 februari 2013

binnen

Ik zei het gisteren al, we hebben iets leuk gedaan met de kinderen.
We zijn naar de binnenspeeltuin geweest. Ik hoor jullie al denken, bweek, onee zoveel lawaai...en dat met jongens van 12 en 14

Ja tis dan ook niet zomaar een binnenspeeltuin, dit nieuwe complex in Bilzen in de buurt van Maastricht is heel leuk voor kleintjes maar sinds vorige week is ook het lasershoot parcours opengegaan En dat was niet alleen tof maar supertof. Het is op kinderniveau maar ik heb meegedaan en het was echt fijn, ook voor groten. Ik heb 15 minuten lang de longen uit mijn lijf gelopen.








Het is een intensieve sport want vandaag heb ik stijve kuiten:-)Ik schoot op alles wat bewoog, kheb zelfs mijn eigen compagnon 16 keer beschoten.
Nog wel even vermelden dat ik een hekel heb aan wapens maar hier heb ik m'n principes opzij gezet. Tenslotte de oudste heeft heel de namiddag braafjes gewacht op zijn broertje en vriendjes. Voor hem was het zeker super de super,hij wilde zelfs zijn zakgeld spenderen om het spel nog eens te gaan spelen. We gaan dus zeker nog terug.

en om terug wat energie op te doen hebben we een pannekoekske en wafeltje gegeten,
Wil je weten waar dit is...kijk dan eens naar dit. Al vind ik persoonlijk dat de website nog niet echt op punt staat.
Binnenkort komt er ook nog een klimmuur, touwenparcours, plamobiledorp en legoland. Voor iedereen dus iets en de ouders, die kunnen in een ruimte zitten waar ze het kinderlawaai geluid niet horen.

Oja in de zomer komt er ook en een reuze grote buitenspeeltuin!! Zin gekregen?



6 opmerkingen:

  1. Mag ik aannemen dat jij dat bent in dat gele vestje? Leuheukkk! Och je hebt fun gehad en daar gaat het toch om.
    Ik ben ook eens lekker gaan karten, zalig om je weer eens effe kind te voelen (okay natuurlijk is dit een mannending die zich graag kind voelen en die precies weten hoe dat te doen ;)).
    Warme groetjess en een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er heftig uit. Wel leuk-heftig hoor!
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt mij ook zoooo gaaf! Dan kom ik graag op "kinder-niveau". ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat maakt zeker ook het kind in ons weer los hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk leuk ! ♥
    Marie lu
    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Even lekker dollen! Liefs Mim (Ik heb een poosje stil meegelezen. De herten-tentoonstelling: helemaal top! Zo mooie tekeningen/ schilderijen, die je maakte! Ik ben groot fan van je werk!)

    BeantwoordenVerwijderen