maandag 11 februari 2013

a fantasy

Lang geleden toog ik naar Gent om daar te gaan studeren. Ik kon de opleiding om grafisch vormgever te worden ook dichter bij huis volgen (maar dat heb ik mijn ouders toen niet verteld). Het belangrijkste was toen voor mij dat ik naar die mooie stad kon, en ik heb er de tijd van mijn leven gehad. Ben na mijn studies nog 7 jaar blijven plakken.
Sinds ik daar weg ben fantaseer ik dat ik daar ooit een klein zolderkamertje heb als atelier. Dit weekend was het weer zover, kheb even prospectie gedaan...






Het is er altijd zo gezellig, ook op een ijzig koude zondag




Steeds iets mooi's te zien



Ik hoorde onlangs dat Gent het best bewaarde geheim van de wereld is. (of toch van europa)




Ons hotelletje voor een weekend.

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ons meenam :) Ziet er gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, genoeg knusse zolderkamers te vinden in Gent denk ik. Dat zou leuk zijn een atelier in zo'n mooie stad ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu wil ik er helemaal eens een keer heen! Fijn dat je het daar weer zo leuk had! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gaan binnen drie weken !
    Schande, ik woon op drie kwartier, maar heb gent alleen nog maar in het donker gezien met de feesten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik woon nog steeds dicht bij gent, kom van de verre stille kempen, heb in gent gestudeerd en blijven plakken, vriendlief leren kennen en nu woon ik rond gent, maar ik ben nog steeds verliefd op die stad hoor :)
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, daar zijn best wat venstertjes die zouden kunnen dienen, zo te zien !
    Ik heb weinig met Gent (studeerde in Leuven) maar moet er precies toch eens dringend op verkenning...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad Gent is een supermooie stad. Ik hou er ook erg van. Er zijn ook vele leuke en hippe winkels, koffiebars, eetgelegenheden, enz.
    Jammer dat ik zo ver (noorden van Limburg, Limburgse Kempen zeg maar) woon. Of maar goe misschien, anders nie goe voor mijn portemonnee, het is maar hoe je het bekijkt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm... moet nodig weer eens naar Gent, dat is duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schrijf me in voor foto 3!!! Wauw...wat lijkt mij dat ook heerlijk!!! :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen