zaterdag 23 februari 2013

eerste tas een eerste kussens

Het resultaat van het naaikransje vorige vrijdag, ik ben aan m'n eerste tas begonnen (eigenlijk een omkeerbare maar door mijn orginele interpretatie is binnen en buitenkant identiek), hij mag er zijn, al zeg ik het zelf, voor de eerste keer heb ik dit goed gedaan al moet ik wel zeggen dat de stof ook wel dankbaar is om mee te werken, goede kwaliteit dus ook niet echt goedkoop, ik kocht dit stofje in de stoffenkamer in Gent.



Gelukkig kocht ik net genoeg om ook nog deze twee kussens te maken, met paspel en al, op een blog, ik weet niet meer welke las ik een super duidelijk uitleg over hoe je paspel mooi kan laten aansluiten, een fluitje van een cent maar je moet het weten. 




Ik heb al zin om met het volgende stofje iets te fabriceren, waarschijnlijk weer een tas want die kan je nooit genoeg hebben toch!? Ik heb de smaak te pakken

12 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel erg mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie creaties! Die eerste keer is er absoluut niet aan af te zien. Ik durf nog steeds niet aan een paspel te beginnen, dus mocht je die site met duidelijke uitleg nog eens terugvinden, dan hoor ik het graag.
    Ik vind je nieuwe behang trouwens echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je leuke post. Ik stuur je aankomende week nog even iets terug.
    Ik ben ook meteen volger geworden want je hebt een leuk blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaw wat leuk ! en wat een mooi behang ! van waar komt ie ? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar heb je dat behang gekocht??? Zo mooi!!!

    O nee... deze blog gaat over je leuke naaisels! Laat maar komen je stiksels!!! Ik kijk ernaar uit. T ziet er heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon genaaid, in een héél schoon stofke!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. keurig gemaakt, mooie stof, en ja kwaliteit is super om mee te werken.
    het straalt er dan ook vanaf !

    succes met de volgende :-)

    lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig! En dat stofje alleen al is de moeite waard! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen