vrijdag 1 februari 2013

De winnaar is...

Voila, het is alweer februari dus ik ga de winnaar bekend maken van de januari-give-away!

.................................................................................
























karootje mag zich klaar houden voor een doosje met knutsel frutsel prutskes.
Binnenkort komt de februari-give away er aan. Om in de sfeer van de tentoonstelling te blijven gaat het iets met een hertje zijn denk ik.

Karolien mail je je adres naar emmelluna@hotmail.com

6 opmerkingen:

  1. Karootje gefeliciteerd!
    Emmel bedankt!!! Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow jammer; had graag willen weten wat er in dat doosje zit. Maar Karootje, heel hartelijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het je op mijn blogje laten zien, zodra het pakketje toegekomen is. :-)
      Maar ik vind het ook alvast heel spannend!

      Verwijderen
  3. Joehoe!! :-) Ik ben benieuwd!

    Karolien
    (http://karootje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen