zaterdag 2 februari 2013

voorbij

De opening van de tentoonstelling is achter de rug, er was veel volk maar ik ben heel blij dat het voorbij is.



En nu loslaten, ik moest afgelopen week op gesprek bij onze ad interim directrice...1u en 3 kwartier. Ik kreeg oa te horen dat ik minder hard moet werken, dat mijn collega's het niet leuk vinden dat ik mijn opdrachten zo uitwerk (want dan moeten zij ook harder werken).
Moeilijk heb ik gezegd; ofwel doe ik iets goed, ofwel doe ik het niet. Ik ben gepassioneerd door het lesgeven en ik vind het zalig om voor m'n klasje te werken.

Ooit al eens gehoord van je baas dat je minder hard je best moet doen????

14 opmerkingen:

  1. Moa gow zeg! Nee, dat heb ik nog nooit gehoord en dat begrijp ik niet ook niet. Hoe kun je nu minder je best doen, ik zou het ook niet kunnen. Paardje is prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha dat is me een opgave zeg minder hard je best doen. Mmm ik volg je nog niet lang, maar ik heb niet het idee dat je over je eigen grenzen gaat en te hard je best doet.
    Mmm er zijn toch genoeg leraren die gepassionneerd hun werk doen en anderen die die passie niet hebben. Bij de eersten leren ze een hoop en bij de tweede tsja...worden ze niet gestimuleerd...
    Volg je hart en volg je gevoel dat is alles dat ik je mee kan geven.

    Prachtig paard heb je gemaakt! En mooi dat de tentoonstelling een succes was.

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jaa zeg, dit is ook raar! Arme collega's... moeten zij eens écht gaan werken voor de centen die ze maandelijks op hun rekening gestort krijgen.
    Succes met het gesprek!
    Mooi, lief paardje. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ruik hier jaloezie van jouw collega's... Leuk om het paardje in stages te zien, heel mooi weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar... Het onderwijs... Ik sta er intussen zeven jaar in en moet nog altijd teren op interimjobs. Niets van zekerheid en ik word dit jaar 30. Daarnaast zijn harde werkers een zeldzame soort! Sommigen werken hun 24 uurtjes en denken daarna niet meer aan hun job. Spijtig voor de kinderen, maar een gegeven dat er altijd zal zijn. Maar dat een directrice dan durft te vragen minder te werken, straf vind ik dat. De omgekeerde wereld! Succes dermee want ik weet dat het niet simpel is om op een lager pitje te gaan draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allez ! Dat is toch om steil van achterover te slagen!
    Het zegt eigenlijk veel over je collega's en nog veel meer over de interimaris directrice...
    Waarom zou ze nergens 'vast' in dienst zijn...?????
    Uw antwoord is er boenk op ! Eat this directrice !
    Latt u niet doen zenne Emmel!
    Liefs!
    PS : Wil je je adres eens mailen (Carla.Killens@gmail.com), ik wil je iets opsturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Euhm ja, ik heb dat ook wel eens te horen gekregen hahaha! Maar serieus; wel erg raar dat je collega's daar zo over klagen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zeg, wat een rare baas! Dat ze blij zijn met zo'n gedreven juf. Gewoon jezelf blijven hoor! Wat een mooie prent weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjaaa... wat moet je daar nu mee? Misschien dat je collega's stiekem een beetje jaloers zijn?
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk heb je een goed gevoel van de tentoostelling!
    Oei, idd iets raars...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm happy that you like my stamps! Thank you so much for supporting me!
    Your horse looks great. Unfortunately I often don't get what you are writing, because google translate does not make a good job :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zouden daar juist extra blij met je moeten zijn! Krijg nou wat....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Belachelijk... Wel herkenbaar; 110% je best doen geeft wel eens jaloerse blikken bij 'conculega's', maar dat dan zo'directrice gaat zeggen dat je minder je best moet doen? Ja hoor, da's hetzelfde als vragen iets te doen waar je niet achter staat! Succes ook met je fijne collega's dan, toch?

    BeantwoordenVerwijderen